Bestil bøger til din litteraturkreds

Sådan bestiller I bøgerne.

Kontaktpersonen udfylder en bestillingsblanket, som afleveres til personalet, der straks fortæller, om det er realistisk at skaffe de ønskede bøger.

Alternativt kan kontaktpersonen ringe til bibliotekerne i den betjente åbningstid og bestille via telefonen.

Vi anbefaler at bestille bøgerne tidligst 10 dage før og senest 7 dage inden den ønskede afhentningsdato.

Bøgerne kan som udgangspunkt lånes i 30 dage – dog typisk med mulighed for yderligere 30 dages forlængelse (dette kan dog ikke garanteres, medmindre I bestiller vores egne litteraturkredssæt, se oversigt over vores litteraturkredssæt >>).

Bibliotekerne kan typisk skaffe de fleste bøger – dog ikke helt nye bøger, eller bøger der er meget efterspurgte. Mange bøger kan også lånes som lydbøger, E-bøger eller med stor skrift (MagnaPrint).

Bestillingsblanketter kan afhentes på biblioteket.