Retshjælp

Brug Advokatvagtens gratis retshjælp

Nu kan alle borgere, der ønsker juridisk rådgivning, træffe Advokatvagten på Bibliotekerne i Frederiksværk og Hundested. Advokatvagten rådgiver om alle typer juridiske emner og kan vejlede om, hvordan man kommer videre med sin sag.

Advokatvagten er gratis for alle uanset indkomst, og det er muligt at modtage rådgivningen anonymt. Man skal ikke bestille tid, men møder blot op på den angivne tidspunkter.

Du kan træffe Advokatvagten:

• Frederiksværk Bibliotek – Glasklokken, Torvet 41, Frederiksværk. Den 3. mandag i måneden fra kl. 16-17. August Jørgensen Advokater v/skiftende advokater
  • Halsnæs Medborgerhus og Bibliotek – Billedtårnet, Nørregade 61, Hundested. Den 1. tirsdag i måneden fra kl. 15-16. August Jørgensen Advokater v/Lone Munk Jensen

OBS!! Det kan ske at en advokatvagt bliver aflyst eller flyttet.
Se her hvornår de næste "Advokatvagter" afholdes >>

Gratis opslagsværker på nettet:

Statens juridiske online informationssystem
Her kan du søge i Folketingets dokumenter og i alle love og regler (bekendtgørelser, cirkulærer m.v.), der udstedes af danske ministerier og de centrale statslige myndigheder).

Ved spørgsmål kontakt Bibliotekerne: