Faciliteter

Internet, kopimaskine, lokaleudlån og handicapadgang

Lån af pc'er, scanner og trådløst netværk
Bibliotekerne i Frederiksværk og Hundested stiller pc'er gratis til rådighed for brug på biblioteket. I perioder med rift om pladserne ved pc'erne, kan der være tidsbegrænsning på hvor længe man må sidde der ad gangen.

Bibliotekets pc'er er grundlæggende "gør-det-selv"-arbejdspladser. Men har du problemer vil personalet forsøge at hjælpe, så vidt det er muligt.

Du må gerne bruge dit eget medbragte usb-stik og der er gratis adgang til scanner på begge biblioteker.

Internet
Du kan gratis bruge vores trådløse netværk på begge biblioteker. Spørg personalet efter koden til at logge på.

Kopi og print
På bibliotekerne kan du tage kopier i sort/hvid og farve, og du kan printe ud fra vores pc'er, din bærbare eller smartphone med det smarte system Princh.

Priser kopi/print sort/hvid farver
A4 2 kr 2 kr
A3 4 kr 4 kr

Lokaleudlån