Programmet til VÆRK 2024 er landet

I år har vi valgt at kombinere efterårets tema "Naturen" med VÆRK. Det betyder, at aktiviteterne, foredragene og oplevelserne tager udgangspunkt i naturen - dog med en lille afstikker til en morgenkoncert for de helt små.

Af Anita Olsen

VÆRK 2024

D. 21. september bliver altså en dag i naturens tegn, med besøg af Morten DD - der giver os oplevelser helt nede i græsset, Nikolaj Kirk der bimler og bamler, imens vi bliver klogere på, hvordan det er at nakke og æde vild mad, og du kan møde krybdyrene fra Terrariet Reptile Zoo og ja, du må godt røre.

I løbet af dagen vil der være to workshops, som bringer naturen ind i værket og det er helt gratis. Når der er plads ved bordet, sætter du dig bare og lader kreativiteten blomstre

Vi åbner også vores lille Bibliotekscafé, med sødt, salt og drikke til ganen.

Vi glæder os til at se dig på Frederiksværk Bibliotek lørdag d. 21. september til VÆRK 2024