Bestil bøger til din litteraturkreds

Kontaktpersonen udfylder en bestillingsblanket, som afleveres til personalet, der straks fortæller, om det er realistisk at skaffe de ønskede bøger.

Alternativt kan kontaktpersonen ringe til bibliotekerne i den betjente åbningstid og bestille via telefonen.

Vi anbefaler at bestille bøgerne tidligst 10 dage før og senest 7 dage inden den ønskede afhentningsdato.

Bøgerne kan som udgangspunkt lånes i 30 dage – dog typisk med mulighed for yderligere 30 dages forlængelse (dette kan dog ikke garanteres, medmindre I bestiller vores egne litteraturkredssæt.

Bibliotekerne kan typisk skaffe de fleste bøger – dog ikke helt nye bøger, eller bøger der er meget efterspurgte. Mange bøger kan også lånes som lydbøger, E-bøger eller med stor skrift (MagnaPrint).

Bestillingsblanketter kan afhentes på biblioteket.