Bibliotekaren anbefaler

10.04.18
Find ud af hvad der fanger, når bibliotekaren vælger bøger

Vi bevæger os gennem litteraturens hellige haller hver eneste arbejdsdag, færdes hjemmevant blandt genrer og perioder, svinger os let og elegant gennem tid, sted og rum. Vi hjælper med den første læsning, de bedste højtlæsningsbøger og bøger til skolestarten. Vi guider dig ind i magiske universer og hjælper med overgangen fra barn til voksen. Hvad skal du læse i sommerferien, og hvilken forfatter tyr du til, når du har læst alle nordiske krimier? Hvilken klassiker er bedst, og hvilken forfatter er størst? Og hvilken bog passer til lige netop dig?

Vi bibliotekarer er ofte bibliotekarer, fordi vi som barn faldt i gryden med bogstavsuppe eller blev sparket af en gal læsehest. Kort sagt: Vi elsker bøger! Men hvad læser vi selv, og hvad er vores største læseoplevelse?

Jesper, Varde Bibliotek