Studievalg Danmark

09.09.21
Er du i tvivl om dit studievalg?

Book tid hos din helt egen studievejleder og få en samtale om fremtidens muligheder.

I mødes på Frederiksværk Bibliotek, hvor studievejlederen er hver tirsdag fra 15.00-18.00.

Studievalg Danmark er en national vejledningsinstitution, der er forankret i Uddannelses- og Forskningsministeriet, som arbejder med at vejleder unge og voksne om valg af videregående uddannelse og erhverv.

Studievalg Danmarks vejledere er alle uddannede studie- og karrierevejledere, der har et stort kendskab til videregående uddannelser, erhvervsuddannelser, efter- og videreuddannelse, økonomi under uddannelse og de karrieremuligheder, der er efter uddannelserne.

Læs mere om Studievalg Danmark på deres hjemmeside.

Du kan booke tid til vejledning via Studievalgs hjemmeside, hvor du først skal vælge Vejledere i Hovedstaden og Bornholm og dernæst vælge Halsnæs Bibliotekerne - Frederiksværk.