Silja Okking tager dig med på eventyr

22.08.22
Silja gæster VÆRK lørdag d. 24. september kl. 11.30

Silja Okking tager os med på eventyr i fantasy-verdenen, og ind i bogen ”Jeg er Saga”, men også med ud på livets virkelige eventyr, helt i Siljas ånd med masser af humor og gode råd undervejs.

Du kan være med - det er for børn fra 9 år og op. Book din gratis billet.

Silja er bedst kendt fra DR Ramasjang hvor hun bl.a. har hr været vært på “Mit Kæledyr”, “Monster Buster”, Mini MGP”, “Ramasjang Redder”, m.fl. Her har hun dyrket sammenværet med de små børn, fortroligheden og humoren, og er blevet en persona for børnene der rummer tillid, nysgerrighed, forskellighed, musikalitet - og en slags storesøster.

Live-TV er blevet én af Silja’s forcer. Med to somre i Sommer Summarum og mere end 50 live-udsendelser og MGP 2019-showet i ryggen, er det uforudsigelige ved live-formatet, blevet ét af hendes favorit-gigs.

Silja har gennem årene også fået konferenciers-rollen ind under huden. Hun har med utallige koncerter i DRs Koncertsal med DR Symfoniorkester, åbning af Fantasy Festivalen i Esbjerg, koncerter med TIVOLI’s Symfoniorkester, ordstyrer på Bogmesser m.m. fået flair for at holde publikum i hånden, store som små, og binde fortællinger og musik sammen - samt få de medvirkende på scenen, til at føle sig godt tilpas og dele med sig.

Det er historie-fortælling der ligger Silja’s hjerte nærmest. Om det er gennem sang/musik, interviews, indtaling/dubbing, tv-programmer, værtsroller - om det er hendes egne eller andres historier der fortælles - er det i Silja’s største interesse, at de fortælles med ægthed, ærlighed og i øjenhøjde med det pågældende publikum.

Silja har udover ovenstående medvirket i musicals, i satire-programmer, dubber tegnefilm, udgivet “Håndbog for Pigenørder” v/ Carlsen, udgivet albummet “Cirkusprinsse” v/ Copenhagen Records og studeret på MGK & KaosPilot-uddannelsen.