Kreaworkshop på VÆRK

19.08.22
På VÆRK får vi besøg af to kreative damer, der vil vise dig hvordan du kan lave en flot kage ud af bøger.

Anne og Camille dækker op til en glad afslappet og kreativ aktivet. For den voksne er det en luksus, at de glade værter rydder op efter legen.

Det er deres erfaring, at en vellykket workshop har fokus på processen. Familierne skal hygge sig, workshoppen skal have et realistisk mål, så den voksne ikke er nødt til at lave det meste af projektet.

Humøret er bedst, når der ikke er stramme brugsanvisninger og regler, men plads til fantasi, humor og samtale mellem voksne og børn.

Læs hvornår og få mere information om workshoppen

De kreative damer er:

Anne Lundsfryd er uddannet på Danmarks Designskole og siden 2015 har været tilknyttet Furesø Biblioteker som grafiker og ansvarlig for udstillinger og designet af såvel program, workshops og udsmykning på litteratur festivalen Lun på Ord.

Hun har sat flere af bibliotekets rum i scene med tematisk indretning, hvor hun leger kreativt med fortællingen og ord både på Furesø og andre biblioteker. Hun designer også plakater med litterære referencer, senest en udstilling om store danske forfatterinder.

Anne er 45 år og har to sønner, som hun er meget kreativ sammen med.

Camille Blomst har fra 2015-2020 været ansvarlig for udstillinger, arrangementer, formidling og events på Furesø Bibliotekerne. På festivalen Lun på ord har hun været motor for iscenesættelse, program, planlægning, eksekvering, udsmykning og kreative workshops.

Hun har også lavet forfatterskole for unge og biblioteksprojekter blandt andet for bedsteforældre og børnebørn.

Camille er 49 år og har tre børn. Ud over at formidle bøger har hun også skrevet to romaner og journalistik.