Bogdetektiverne for 4. – 6. klasse

07.06.22
Få inspiration og lyst til at læse med bogdetektiverne på biblioteket

Tag din klasse med på biblioteket og hør vores bogdetektiver fortælle om de 12 mest hårrejsende, opslugende og spændende bøger vi har til de 10-13 årige lige nu.

Sammen stemmer vi om hvilke 3 bøger der lyder fedest, og herefter vil bogdetektiverne fortælle meget mere om lige netop de 3 og læse uddrag højt.
Til slut vil bogdetektiverne hjælpe børnene med at finde spændende bøger som kan lånes med hjem.

Husk at medbringe lånerkort, så børnene kan få bøger med hjem.
Hvis børnene ikke har et lånerkort i forvejen, laver vi et til dem, så de kan låne bøger på biblioteket og bruge eReolen GO! Når vi laver lånerkort til børnene skal de medbringe en formular med forældreunderskrift, den kan I få tilsendt af Betina ved tilmelding.

Hvis du ønsker at booke bogdetektiverne til din klasse, kan du ringe eller skrive for at aftale et tidspunkt.

Varighed: Ca. 1 time.
Ring eller skriv for at aftale et tidspunkt, senest 2 uger før.

Kontakt:
Betina Villum Jensen