Qello Concerts

Adgang
Adgang hjemmefra
Verdens største samling af fuldlænge koncerter og musikdokumentarer
Med Qello Concerts får du verdens største samling af fuldlængde koncerter og musikdokumentarer. Qello Concerts tilbyder mere end 1500 film og optagelser med de største kunstnere tilbage fra 1920'erne og til nu, og dækker mere end 30 forskellige musikgenrer.

Queen, Pink Floyd, Lady Gaga, Metallica, Nirvana, Tiësto, Tupac, Slipknot, Paul McCartney, The Rolling Stones, The Doors, The Who, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Beyoncé, Jay-Z, Stevie Wonder, Pavarotti, Celine Dion, Eagles, David Bowie, Eric Clapton er bare nogle af dem, du kan opleve.

Sådan gør du:

• Klik ind på Qello Concerts via Se Online-knappen til højre. Log ind med cpr-nr/kortnummer og bibliotekspinkode, hvis du logger ind hjemmefra.
  • Vælg "Create account" i højre hjørne. Profilen er en mailadresse og et password.
  • Når du har oprettet en profil og er logget ind, klik på billedet af Qello for at komme igang.
  • Første gang du logger ind, skal du trykke Set Password for at få adgang til Qello Concerts på alle dine enheder (se hvilke nedenfor).  Du anbefales at bruge samme password, som til din profil.
  • Nu kan du streame løs!

Teknik og app:

Qello Concerts kan ses på de fleste enheder, som telefoner og tablets ved at downloade den gratis app 'Qello Concerts'. Den fungerer desuden på TV med bl.a. Apple TV, Playstation, Roku, Chromecast, Amazon Fire TV og Sony.

Med ovenstående profil (mail og password) kan du logge ind på alle platforme og få fri adgang i 30 dage. Herefter skal du igen logge ind via bibliotekets hjemmeside for at forny din adgang i 30 dage mere.

Vær opmærksom på, at du ikke kan oprette dig som bruger på Qello Concerts via app'en; du skal gå gennem bibliotekets hjemmeside.