Om dette arrangement

Target
For alle
For voksne

Kom i gang med at skrive

20.10.20
Har du lyst til regelmæssigt at mødes med andre som skriver fiktion, selvbiografi, digte osv.?

Frederiksværk Bibliotek har startet en hyggelig og uforpligtende skrivegruppe, som man kan deltage i når man har tid og lyst.

Skrivegruppen ledes af Tarja Knudsen, der har erfaring fra skrivegrupper i forskellige lande.

Vi bruger det første kvarter til at introducere os selv, derefter skriver vi 30-40 minutter i stilhed, og til slut læser vi højt og giver feedback, hvis man har brug for det.

Hvis du har lyst til at deltage, kan du tilmelde dig hos Katrine på e-mail: katvi@halsnaes.dk

Halsnæs Bibliotekerne overholder naturligvis alle gældende anvisninger fra sundhedsmyndighederrne og træffer de nødvendige foranstaltninger, for at alle brugere af husene kan føle sig trygge.