Lokalitet
For voksne

AFLYST - Bryg ’n’ Roll #4 – Nick Cave: Sorgens støj

24.04.20
Forfatter og litteraturhistoriker Espen Strunk fortæller om Nick Caves liv og kunst i selskab med et godt glas øl fra det lokale bryghus.

I samarbejde med Halsnæs Bryghus præsenterer Halsnæs Bibliotekerne en eksklusiv rockforedragsserie, hvor nogle af landets mest passionerede og vidende musikformidlere præsenterer forskellige nedslag i rockhistorien gennem ord, billeder og musik. – alt sammen i selskab med et godt glas øl fra det lokale bryghus.

fjerde udgave af ”Bryg ’n’ Roll” ser nærmere på den nulevende legende Nick Cave og hans historie, tragedie og rejse fra berygtet kultfænomen til superstjerne.

Foredragsholder Espen Strunk har selv mødt og interviewet den legendariske sangskriver ved flere lejligheder og deler sine historier denne aften.

Foto credit: Morten Rygaard

Pris: 80 kr.

Pris for Biblioteksklubmedlemmer: 60 kr.