Lokalitet
For voksne

Bryg 'n' Roll #3 -Leonard Cohen: Det knuste halleluja

26.02.20
Forfatter og litteraturhistoriker Espen Strunk giver en introduktion til det monumentale sangværk og manden bag.

I samarbejde med Halsnæs Bryghus præsenterer Halsnæs Bibliotekerne en eksklusiv rockforedragsserie, hvor nogle af landets mest passionerede og vidende musikformidlere præsenterer forskellige nedslag i rockhistorien gennem ord, billeder og musik. – alt sammen i selskab med et godt glas øl fra det lokale bryghus.

Tredje udgave af ”Bryg ’n’ Roll” ser nærmere på mennesket og musikeren Cohen og de store, eksistentielle temaer der løber gennem hans plader og digtsamlinger fra de sidste tres år.

Vi skal naturligvis høre kanoniserede såvel som mindre kendte optagelser – og kommer også omkring, hvilke visdomsord Cohen havde i ærmet, da Strunk havde lejlighed til at interviewe mesteren et par år før hans død.

Pris: 80 kr

Pris for Biblioteksklubmedlemmer: 60 kr