Vicky Knudsen

For børn

Det kribler og krabler med Vicky Knudsen

14.02.23
Vicky Knudsen gæster Frederiksværk Bibliotek.

Vi har fået nyindrettet børnebiblioteket på Frederiksværk Bibliotek og det emmer af skov og krible-krabledyr.

Vi vil gerne indvie børnebiblioteket med manér og har derfor inviteret Vicky Knudsen til at komme og gøre os klogere på de små kræ.

Vicky Knudsen er en af Danmarks bedste naturformidlere og hun er uddannet biolog, selvstændig naturformidler, foredragsholder, dyreekspert på tv, turleder, nørd og moderator

Som Vicky siger: Hvorfor er naturen og fuglene så fascinerende?: Fordi naturen kan alt! Der er de mest magiske skabninger og fantastiske historier lige uden for vores hoveddør, hvis vi bare kigger efter.

Det er for alle over 5 år.

Frem til og med tirsdag d. 31. januar har du mulighed for at købe billetten i vores Early Bird tilbud til 40 kr. - Fra d. 1. februar koster billetten 50 kr.